Nomenclatoare

Nomenclatoarele sistemului Softdata sunt concepute sa asigure o foarte buna coerenta a datelor si o acoperire cat mai flexibila a customizarii proceselor, fluxurilor si documentelor. In ele sunt definite elementele de patrimoniu, datele societatii, parametrii economici s.a.

  • Datele societatii
  • Planul de conturi : sistem flexibil ce asigura gruparea/dezvoltarea┬áierarhica , dezvoltarea multidimensionala pe 4 nivele de analitice, permite codificarea alternativa. Un wizard dedicat va ajuta sa faceti usor setarile conturilor noi introduse
  • Materiale , produse, servicii : sistemul asigura gruparea/dezvoltarea ierarhica pe grupe / subgrupe, isi gestioneaza singur codificarea sugerandu-va codurile noi disponibile la fiecare grupa, permite lucrul cu preturi multiple si denumiri alternative ale produselor
  • Consumuri / retete : sistemul permite standardizare consumurilor de materiale si manopera, preluarea ierarhica a retetelor de la subansamble la produse, calculul pretului de cost estimat.
  • Banci. Sistemul sesizeaza codurile IBAN incorecte.
  • Gestiuni. Permite gruparea/dezvoltarea ierarhica a codificarii gestiunilor. Numarul de gestiuni este nelimitat
  • Subunitati. Permite gruparea/dezvoltarea ierarhica a codificarii subunitatilor. Numarul de subunitati este nelimitat.
  • Centre de cost. Permite gruparea/dezvoltarea ierarhica a codificarii centelor de cost. Numarul de centelor de cost este nelimitat.
  • Parteneri. Exista proceduri de conciliere in cazul dublarii codurilor, sesizeaza codurile fiscale incorecte. Permite gruparea / dezvoltarea ierarhica a codificarii precum si generarea automata a codurilor noi sugerate.
  • Delegati
  • Adrese terti. Gestioneaza adresele multiple ale tertilor.
  • Mijloace fixe. Gestioneaza imobilizarile corporale si necorporale, pe clasificari, subunitati, responsabili. Puteti opta pentru orice metoda de amortizare.
  • Tipuri de TVA. Gestioneaza tipurle de TVA pentru perioade diferite de timp.
  • Salariati : gestioneaza datele personale salariatilor.
  • Persoanele aflate in intretinerea salariatilor
  • Drepturi si retineri. In nomenclator se poate defini orice tip de retinere sau drept specific si valoare acestuia pentru fiecare salariat
  • Jurnale contabile. Nomenclatorul defineste gruparile dorite de articole contabile.
  • Documente contabile. Permite definirea / customizarea oricarui document in functie de specificul clientului precum si modul in care se transfera datele din acesta in evidentele contabile, de productie, costuri, stocuri....
  • Procesele contabile. In acest nomenclator se definesc fluxurile proceselor de prelucrare, import, export, inchidere automata... etc
  • Utilizatori / drepturi. In acest nomenclator sunt gestionate drepturile de acces ale utilizatori la introducerea datelor, nomenclatoare si rapoarte.